נתניהו אבו מאזן - נתניהו על פגישת אולמרט-אבו מאזן: "בושה וחרפה. נקודת שפל ... / נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות.

נתניהו אבו מאזן - נתניהו על פגישת אולמרט-אבו מאזן: "בושה וחרפה. נקודת שפל ... / נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות.. בראיון לרדיו 101.5fm, אמר לוין: אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, השלום הוא אינטרס של כולנו. אבו מאזן חשף את שורשי הסכסוך: אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי. בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז''ל אמר כי ראש הממשלה כי ''פיגוע הדריסה בירושלים.

ראיתי בטוויטר ציוץ, אמר יור הרשות וציטט: הסכם כולל על כל הסוגיות? אפילו נתניהו בטח לא האמין שהטריק הזה יצליח לו. בראיון לרדיו 101.5fm, אמר לוין: זה הסרטון הקודם מלפני 3 חודשים:

נתניהו: אבו מאזן קרע את המסכה, בלי שינוי עמדתו - לא יהיה שלום
נתניהו: אבו מאזן קרע את המסכה, בלי שינוי עמדתו - לא יהיה שלום from www.ynet.co.il
לדבריו, אבו מאזן הולך ומכבד לגיטימיות בעולם והוא הולך ומעמיק אותה עם כל התבטאות קיצונית כמו ששמענו בנאום בפני המועצה המרכזית הפלסטינית ברמאללה אמש אמר אבו מאזן כי לא יסכים לוויתורים בנושא ירושלים. בהודעה שהפיץ בצהריים (יום ד') קרא נתניהו לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם. בפתח ישיבת הממשלה התייחס בנימין נתניהו להכרזת אבו מאזן כי ארצות הברית איננה עוד 'מתווך הוגן' בכל הקשור לתיווך יוזמות השלום בין ישראל לפלסטינים והאשים כי פעם נוספת מתברר כי סרבני השלום הם הפלסטינים ולא ישראל. למה לכל הרוחות הסכים הממשל לקשור בין הקפאת הבנייה בהתנחלויות למחוות ערביות? התקשורת השמאלנית אצלי הם כמו אורים ותומים, רק הפוך. אלא שכעת נתניהו מוסיף כי אבו מאזן עדיין ממשיך לפעול כדי לאלץ את צהל לעשות עבורו את המלאכה השחורה כדי שיוכל לשלוט בעזה. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. עוד הוא הוסיף כי נתניהו צודק בהתנהלותו מול יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

עוד הוא הוסיף כי נתניהו צודק בהתנהלותו מול יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

אבן מאזן כרת ברית עם חמאס, ארגון המוכרז כארגון טרור בארהב, באירופה, במצרים וברחבי העולם ודוחה. אבו מאזן וכול שליטי ערב הם נציגים של האסלם עלי אדמות, של אללאה, לכן לא יעזרו הוויתורים או הנחמדות כלפינו שמפגין פתאום אבו מאזן או מדינות ערב ושרק לפני חודשים הציגו אותו , את דונלד טראמפ כמשוגע על הראש. הוא רוצה להוציא את האמריקנים כגורם מתווך. כמה שעות אחרי שלשכת העיתונות הממשלתית הפיצה את תמונותיו של הנער המחבל. נתניהו לעומת זאת מצביע על וויתורי נגד שהפלסטינים צריכים לבצע, כדי שאפשר יהיה לפנות ישובים אלה או אחרים. בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז''ל אמר כי ראש הממשלה כי ''פיגוע הדריסה בירושלים. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. עוד הוא הוסיף כי נתניהו צודק בהתנהלותו מול יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי. לא רק שהוא לא נוטש את הטרור, אלא מתחמש כדי לבצע פעולות טרור גדולות יותר. אבו מאזן גם תקף את נשיא ארהב דונלד טראמפ, שטען שהוא מתכוון לקצץ בסיוע לפלסטינים על רקע סירובם כביכול לשתף פעולה בתהליך המדיני. אני לא צריך את אבו מאזן לזה.

נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות. בקרבתו של ראש הממשלה נתניהו מתנערים ממכתבו של שר החוץ ליברמן שפנה לשרי החוץ של הקוורטט בדרישה להדיח את אבו מאזן בבחירות שיתקיימו ברשות הפלסטינית. אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. אנחנו לא מביאים לפלסטינים כסף מפני. במכתב לשרי החוץ של הרביעייה הבינלאומית קרא ליברמן.

אבו מאזן: לא נכיר בישראל כמדינת העם היהודי - ערוץ 7
אבו מאזן: לא נכיר בישראל כמדינת העם היהודי - ערוץ 7 from a7.org
אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. אבו מאזן וכול שליטי ערב הם נציגים של האסלם עלי אדמות, של אללאה, לכן לא יעזרו הוויתורים או הנחמדות כלפינו שמפגין פתאום אבו מאזן או מדינות ערב ושרק לפני חודשים הציגו אותו , את דונלד טראמפ כמשוגע על הראש. במהלך הפגישה אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי בתקופתו השלום התרחק. במכתב לשרי החוץ של הרביעייה הבינלאומית קרא ליברמן. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. כמה שעות אחרי שלשכת העיתונות הממשלתית הפיצה את תמונותיו של הנער המחבל. נתניהו הביע דאגה לגבי צעדיו העתידיים של אבו מאזן ואמר כי אם יממש את ההסכם, נראה שהוא בוחר לנטוש את דרך השלום ולחבור לחמאס. הסכם כולל על כל הסוגיות?

במהלך הפגישה אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי בתקופתו השלום התרחק.

''לא ויתרתי על המשא ומתן'', אמר אבו מאזן, ''אפגש עם בעלי התפקיד הישראליים בכל. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. אני לא צריך את אבו מאזן לזה. אלא שכעת נתניהו מוסיף כי אבו מאזן עדיין ממשיך לפעול כדי לאלץ את צהל לעשות עבורו את המלאכה השחורה כדי שיוכל לשלוט בעזה. התקשורת השמאלנית אצלי הם כמו אורים ותומים, רק הפוך. במכתב לשרי החוץ של הרביעייה הבינלאומית קרא ליברמן. בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז''ל אמר כי ראש הממשלה כי ''פיגוע הדריסה בירושלים. נאום אבו מאזן אמש בפני המועצה המרכזית הפלסטינית הוא שיא חדש של תהליך מדהים ומטריד המתרחש לנגד עינינו: ראש הממשלה נתניהו הגיב ואמר: בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. ההתנגדות בסיסית לקיומה של המדינה היהודית בגבולות כלשהם, הוא אמר נתניהו אף הוסיף כי אבו מאזן חושש מיוזמה מדינית אמריקנית. נתניהו לעומת זאת מצביע על וויתורי נגד שהפלסטינים צריכים לבצע, כדי שאפשר יהיה לפנות ישובים אלה או אחרים. אנחנו לא מביאים לפלסטינים כסף מפני.

בראיון לרדיו 101.5fm, אמר לוין: לא רק שהוא לא נוטש את הטרור, אלא מתחמש כדי לבצע פעולות טרור גדולות יותר. אנחנו לא מביאים לפלסטינים כסף מפני. אבו מאזן חשף את שורשי הסכסוך: אבו מאזן כרת ברית עם ארגון החמאס, שאחראי לרצח יותר מאלף ישראלים חפים מפשע, ולירי של אלפי טילים לערי ישראל.

נתניהו: "מזמין את אבו מאזן לכנסת, אני אבוא לרמאללה"
נתניהו: "מזמין את אבו מאזן לכנסת, אני אבוא לרמאללה" from www.ynet.co.il
בראיון לרדיו 101.5fm, אמר לוין: אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. לצפייה במקור באתר youtube, לחצו כאן. נתניהו הביע דאגה לגבי צעדיו העתידיים של אבו מאזן ואמר כי אם יממש את ההסכם, נראה שהוא בוחר לנטוש את דרך השלום ולחבור לחמאס. לשכתו של מקרון מסרה כי הוא שוחח עם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ועם ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו. בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז''ל אמר כי ראש הממשלה כי ''פיגוע הדריסה בירושלים. נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות. בפתח ישיבת הממשלה התייחס בנימין נתניהו להכרזת אבו מאזן כי ארצות הברית איננה עוד 'מתווך הוגן' בכל הקשור לתיווך יוזמות השלום בין ישראל לפלסטינים והאשים כי פעם נוספת מתברר כי סרבני השלום הם הפלסטינים ולא ישראל.

כמה שעות אחרי שלשכת העיתונות הממשלתית הפיצה את תמונותיו של הנער המחבל.

במכתב לשרי החוץ של הרביעייה הבינלאומית קרא ליברמן. אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, השלום הוא אינטרס של כולנו. לדבריו, אבו מאזן במקום להרגיע את הרוחות הוא מלבה אותן. נמשכת מתקפת חשיפת השקרים של יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן: אבו מאזן, ביבי נתניהו ואריק שרון יושבים בתוך סירה בלב ים. במהלך הפגישה אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי בתקופתו השלום התרחק. מכהן כנשיא הרשות הפלסטינית מאז הבחירות בשנת 2005. אבו מאזן וכול שליטי ערב הם נציגים של האסלם עלי אדמות, של אללאה, לכן לא יעזרו הוויתורים או הנחמדות כלפינו שמפגין פתאום אבו מאזן או מדינות ערב ושרק לפני חודשים הציגו אותו , את דונלד טראמפ כמשוגע על הראש. אבו מאזן גם תקף את נשיא ארהב דונלד טראמפ, שטען שהוא מתכוון לקצץ בסיוע לפלסטינים על רקע סירובם כביכול לשתף פעולה בתהליך המדיני. נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות. אבן מאזן כרת ברית עם חמאס, ארגון המוכרז כארגון טרור בארהב, באירופה, במצרים וברחבי העולם ודוחה. בהודעה שהפיץ בצהריים (יום ד') קרא נתניהו לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם. נאום אבו מאזן אמש בפני המועצה המרכזית הפלסטינית הוא שיא חדש של תהליך מדהים ומטריד המתרחש לנגד עינינו:

אבו מאזן חשף את שורשי הסכסוך: אבו מאזן. הוא רוצה להוציא את האמריקנים כגורם מתווך.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook